Isnin, 2 Januari 2012

Amazing Spider-Man Trailer (Official Trailer 2012 720p HD)



Ehh....Amazing spiderman lah pulak.Apsal Hero lain?awek dia lain?Mak bapak dia lain.Aku pun naik heran.Aku tau pasal movie ni dari trailer sebelum aku tengok citer "Suatu Malam Kubur Berasap" which is frankly speaking citer langsung tak sedap.

So aku terkial2 jugak masa tengok trailer tu,rasa macam familiar je.Pastu tergaru kepala aku apsal nak wat citer lain spiderman dengan menggunakan smue watak yang lain.Adakah direktor yang dalam citer ni cuba untuk membuktikan dia wat citer lagi best dari sebelum ni?.

Tapi bagi aku citer spiderman sebelum ni mmg layannn amat.Lagi2 spiderman 3 masa dia lawan Venom.So yang ni aku tak berapa yakin sangat nak tonton kat panggung sebab sah2 sama macam sebelum ni (yang movie first).So apa2 pun kita tunggu dan lihat review dari FB twitter kawan korang,kalau best kita layan..kalau tak best tunggu donlod @ DVD je lah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan